first post eva

Salam...

Post saya yang pertama dalam blog nie..mestilah nak kene wat gempaq2 an.. tp malangnya. tiada apa yang nak diperkatakan sangat di sini. Susah jugak nak blog ni an? banyak lak songeh dia nak.. itu la.. ini la.. naik serabot saya di buatnya.. lagipon..baru je pagi td decide nak wat blog..ntah apekah angin asmara yang melanda... laju je tgn ni click kat "Create Blog".. I created this blog around 7.03am this morning,before get off to sleep.. sambil tgk org tido..=)

So, dah lame sebenanyer terpikir nak wat blog nie.. tp.. nak post ape kat cnie an.. saye nie kan lelaki, maka jarang la kot nak wat sume2 nie..Memandangkan sekarang nie tengah final, paper BEKG 2323=Control System & pada keesokkannya pulak paper Statistic..stdy pon x lagi..dok mengadap laptop nie jela..

Jadi, nak dipendekkan citer la. salam perkenalan.. yang mana jauh tu..kite dekatkan & yang mane dekat tu,kita rapatkan & yang mana rapat tu pulak kita erat kan lah lagi silaturrahim ini ye melalu teknologi zaman sekarang nie salah satunyer ialah blog nie la..

Di kesempatan ni jugak, kepada sesiapa yang membaca blog nie, harap tidak terasa hati la dengan post2 yang akan saya postkan nanti.. Blog nie bukanlah tempat or medium saya nak mecaci cela orang, bukan tempat tuk saya mengadu domba, bukan tempat tuk saya berperilaku buruk cuma saya jadikan blog ini sebagai satu medium perantaraan antara saya dengan rakan-rakan saya..sama ada nak mengajar, menimba ilmu, memberi ilmu, memberi peringatan, bergurau senda, bertegur sapa dan sebagainya lah hendaknya..


Salam perkenalan & terima kasih singgah..xD

2 Response to "first post eva"

  1. my name is Says:
    November 12, 2009 at 2:08 AM

    whoopsy! sapekah yg tido?=p

  2. am says:
    November 12, 2009 at 4:52 AM

    hahahaha..ntah la...spe la agaknyer..hehehe